משתנה בהתאם לתקופה
כן, בהזמנות באמצעות האתר לא נגבים דמי הטיפול הנגבים ללקוח בעת הזמנה טלפונית
כן , הרכישה באתר נעשית בצורה מאובטחת המצפינה נתונים שנשלחים בין המחשב שלך לבין אתר האינטרנט של חברתנו.
שיטת אבטחה זו היא הנפוצה בכל האתרים המובילים בעולם, ומתבצעות בה באופן שוטף מיליוני רכישות באינטרנט.
לא , המלון הינו בגדר בקשה בלבד עד לקבלת אישור סופי מחברתנו.
אנו נציע מלונות חלופיים ברמה זהה או גבוהה יותר, לעתים תהיה תוספת תשלום בגין מלון יקר יותר.
שעת קבלת החדרים הינה 15:00 והחזרתם עד השעה 12:00 או כמקובל בנהלי בית המלון.
לא , החלטה זו הינה בכפוף לשיקולי הנהלת המלון בלבד , במידת הצורך יוקצה חדר לאחסון.
זמני הטיסות עלולים להשתנות, בהתאם לשיקולים והחלטות של חברת התעופה.
על הלקוח ובאחריותו לאשר את הטיסה חזור. על גבי כרטיס הטיסה נמצא מספר טלפון המאפשר את אישור הטיסה מול חברת התעופה. לעיתים יש מענה קולי המוסר את שעות ההמראה ולעיתים יש מענה אנושי שמוסר את הזמנים ומאשר את הטיסה חזור. בכל מקרה במידה והתעוררה כל בעיה על הלקוח לצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות בטלפון 03-6211011 אנו נבצע עבורו את אישור הטיסה.
על הלקוח ובאחריותו להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני מועד ההמראה. בטיסות פנים ארציות על הלקוח להגיע לשדה התעופה כשעה וחצי לפני מועד ההמראה כשבידו תעודת זהות, רשיון נהיגה או דרכון בתוקף.
החיוב מתבצע בעת אישור ההזמנה ע"י הלקוח. רק מרגע החיוב מתבצעת ההזמנה בפועל.
לא , על מנת לקבל את השירות שהזמנת מספיקה תעודה מזהה של הלקוח המזמין.
אנו בקווי חופשה נציין לבקשת הלקוח כל אירוע שציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה , האירועים יועברו בגדר בקשה בלבד למלון.
אנו בקווי חופשה נעביר את בקשות הלקוח בעת ביצוע ההזמנה לגבי סוג החדר הרצוי , באחריות המלון ולשיקולו בלבד לקיים בקשות אלו.
לקוח שיאחר לטיסתו יחויב עבור הטיסה במלואה ויהיה ברשימת המתנה לטיסה הבאה . תיתכן תוספת מחיר במקרה מעין זה.
בניית אתרים וקידום אתרים - קידום פלוס