גלריה לתוכניות חינוכית ,טיפולית, העשרה, והכשרה


חינוכית



شامل طيران وفندق  ومواصلات  من والى المطار

احجز الان 

 مكاتب الحنين 

0533018770

0777878116

0536604500




להתקשרות ופרטים


شامل طيران وفندق  ومواصلات  من والى المطار

احجز الان 

 مكاتب الحنين 

0533018770

0777878116

0536604500



להתקשרות ופרטים


شامل طيران وفندق  ومواصلات  من والى المطار

احجز الان 

 مكاتب الحنين 

0533018770

0777878116

0536604500


 



להתקשרות ופרטים

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://api.rivhit.co.il/pdf/FileService.svc/GetDocument/514404920/03631985-69fd-4402-bd3c-b04f1a26b7c6/true/514404920_DOCUMENT_15_202387.pdf

شامل طيران وفندق  ومواصلات  من والى المطار

احجز الان 

 مكاتب الحنين 

0533018770

0777878116

0536604500


 



להתקשרות ופרטים

طبريا   في عيد الفطر  السعيد

للحجز والاستفسار

0533018770

0536604500




להתקשרות ופרטים

أقوى العروض  عيد الفطر السعيد 

في ايلات 


للحجز والاستفسار

مكاتب الحنين

0533018770

0536604500


להתקשרות ופרטים

מבצעים

דקה 90

שאלות נפוצות

  • הנחיות הקורונה

    משתנה בהתאם לתקופה

  • האם ישנה הנחה מסוימת בהזמנה עצמאית באתר?

    כן, בהזמנות באמצעות האתר לא נגבים דמי הטיפול הנגבים ללקוח בעת הזמנה טלפונית

  • האם הזמנה באתר הינה הזמנה בטוחה?

    כן , הרכישה באתר נעשית בצורה מאובטחת המצפינה נתונים שנשלחים בין המחשב שלך לבין אתר האינטרנט של חברתנו.

    שיטת אבטחה זו היא הנפוצה בכל האתרים המובילים בעולם, ומתבצעות בה באופן שוטף מיליוני רכישות באינטרנט.


  • האם בהזמנת מלון או חבילת נופש בארץ או בחו"ל האישור הוא מיידי?

    לא , המלון הינו בגדר בקשה בלבד עד לקבלת אישור סופי מחברתנו.

  • מהו ההליך במידה ולא נתקבל אישור למלון ?

    אנו נציע מלונות חלופיים ברמה זהה או גבוהה יותר, לעתים תהיה תוספת תשלום בגין מלון יקר יותר.

  • מהן שעות קבלת החדרים והחזרתם במלונות בחו"ל?

    שעת קבלת החדרים הינה 15:00 והחזרתם עד השעה 12:00 או כמקובל בנהלי בית המלון.

  • במידה ושעות ההמראה והנחיתה אינן תואמות לשעות קבלת החדרים, האם ניתן לקבל את החדרים או לחילופין לפנותם בהתאם?

    לא , החלטה זו הינה בכפוף לשיקולי הנהלת המלון בלבד , במידת הצורך יוקצה חדר לאחסון.

  • האם זמני הטיסות עלולים להשתנות?

    זמני הטיסות עלולים להשתנות, בהתאם לשיקולים והחלטות של חברת התעופה.

  • האם יש צורך לאשר את טיסת החזור, וכיצד עליי לעשות זאת?

    על הלקוח ובאחריותו לאשר את הטיסה חזור. על גבי כרטיס הטיסה נמצא מספר טלפון המאפשר את אישור הטיסה מול חברת התעופה. לעיתים יש מענה קולי המוסר את שעות ההמראה ולעיתים יש מענה אנושי שמוסר את הזמנים ומאשר את הטיסה חזור. בכל מקרה במידה והתעוררה כל בעיה על הלקוח לצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות בטלפון 03-6211011 אנו נבצע עבורו את אישור הטיסה.

  • כמה זמן עליי להתייצב בשדה התעופה לפני שעת ההמראה?

    על הלקוח ובאחריותו להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני מועד ההמראה. בטיסות פנים ארציות על הלקוח להגיע לשדה התעופה כשעה וחצי לפני מועד ההמראה כשבידו תעודת זהות, רשיון נהיגה או דרכון בתוקף.

  • מתי יבוצע חיוב ההזמנה?

    החיוב מתבצע בעת אישור ההזמנה ע"י הלקוח. רק מרגע החיוב מתבצעת ההזמנה בפועל.

  • האם צריך למסור שובר מלון / אטרקציה במלונות בישראל?

    לא , על מנת לקבל את השירות שהזמנת מספיקה תעודה מזהה של הלקוח המזמין.

  • האם ישנה הטבה מיוחדת בימי נישואין / הולדת?

    אנו בקווי חופשה נציין לבקשת הלקוח כל אירוע שציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה , האירועים יועברו בגדר בקשה בלבד למלון.

  • האם בקשות ל- חדרים צמודים, קומה נמוכה / גבוהה, חדר פונה לים/בריכה, מובטחות?

    אנו בקווי חופשה נעביר את בקשות הלקוח בעת ביצוע ההזמנה לגבי סוג החדר הרצוי , באחריות המלון ולשיקולו בלבד לקיים בקשות אלו.

  • במידה ואיחרתי לטיסה מה עליי לעשות?

    לקוח שיאחר לטיסתו יחויב עבור הטיסה במלואה ויהיה ברשימת המתנה לטיסה הבאה . תיתכן תוספת מחיר במקרה מעין זה.

Share by: